Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
NÁKUPNÍ ŘÁD
1. Každý zákazník je povinen seznámit se před nákupem s obchodními podmínkami internetového obchodu Prazdnamiska.cz. Uskutečněním nákupu zákazník souhlasí s obchodními podmínkami .
2. Provozovatel prohlašuje, že osobní údaje zákazníka budou používány výhradně pro jeho vnitřní potřebu evidenci zákazníka a nebudou poskytovány třetím osobám.
3. Veškeré objednávky zákazníka jsou po potvrzení provozovatelem považovány za závazné.
4. Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě Prazdnamiska.cz jsou uvedeny včetně DPH.
5. Zákazníci platí za zboží dobírkou nebo hotově.
6. Dodací podmínky a možnosti jsou závislé na dodacích podmínkách a možnostech dodavatele. Zboží, které je skladem, jsme schopni dodat do 48 hodin po potvrzení objednávky (nebo na přání zákazníka v expresním čase za příplatek).
7. Do zaplacení kupní ceny je zboží majetkem Prazdnamiska.cz.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád dle zákona č.40/1964SB.Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24měsíců ode dne zakoupení.
1.Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží,zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. V případě ,že ano,musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu.
Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce.Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.
2.V případě ,že zákazník chce zboží reklamovat,musí nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit,že bude zboží reklamovat.
Potom musí zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího.Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace,doklady o zaplacení ( účtenku či fakturu ) a záruční list ( v případě,že byl u zboží přiložen ).
3.Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30dnů,pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak.. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.
4.Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení platby bez poštovného.
5.Tento reklamační řád nabývá platnost dnem 1.7.2006 a platí na území celé ČR. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit.Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.
PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího. Při převzetí zboží od našeho přepravce obdrží kupující ke zboží daňový doklad. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Ochrana osobních dat našich zákazníků internetového obchodu Prazdnamiska.cz se zavazuje a prohlašuje, že nebude svěřená osobní data zákazníka poskytovat jakékoliv třetí straně bez předchozího souhlasu zákazníka (výjimkou je dodavatelská služba, která data potřebuje za účelem doručení zásilky).